top of page

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta

Johtajien näkemyksiä asiakaskokemuksesta B2B-yrityksen menestystekijänä.

Podcastissa keskustellaan vaihtuvien vieraiden kanssa B2B-asiakaskokemuksen johtamisesta eri näkökulmista, aiheina mm. brändi, asiakasymmärrys, kulttuuri, mittaaminen, strategia, teknologia ja tunnekokemukset.

B2B-johtajan opas kasvuun

🎧

Podcastin lisäksi aihetta käsittelee samanniminen kirja, joka on opas B2B-johtajalle.

Keskeisiä kysymyksiä ovat:

1) Miten B2B-asiakaskokemusta johdetaan niin, että se tuottaa kilpailuetua ja kassavirtaa?

2) Mistä lähteä liikkeelle, kun tavoitteena on parantaa B2B-asiakaskokemusta?

Podcastin aiheita

Menestys syntyy asiakaskokemuksesta
bottom of page